DOSTAWA TOWARU

W alpinasportowa.pl wysyłamy towar w ciągu 1 dnia roboczego:

  • Zamówienia złożone do godz. 12:00 wysyłamy tego samego dnia roboczego
  • Zamówienia złożone po godz. 12:00 wysyłamy najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

CENNIK WYSYŁEK:

Przedpłata

  • Kurierem InPost/DPD                16,00 zł
  • Paczkomat InPost                    14,50 zł
  • Paczkomat InPost (dla zamówień powyżej 150 zł)                gratis
  • Odbiór w Punkcie Poczta Polska (np. Sklep Żabka)             12,00 zł
  • Odbiór osobisty gratis.

Płatność przy odbiorze

  • Kurierem InPost/DPD                20,00 zł
  • Odbiór osobisty gratis.

Cennik wysyłki nart i kijków- tylko kurierem DPD

  • Przedpłata                  40 zł

Możliwa jest wysyłka towaru za granicę. W takim przypadku całkowite koszty wysyłki oraz opłat celnych ponosi Klient. W przypadku przesyłek zagranicznych koszty dostawy oraz zasady płatności w walucie obcej Sprzedawca uzgadnia indywidualnie z Klientem w drodze e-mailowej

Eko Pocztex

ODBIÓR OSOBISTY

Swoje zamówienie możesz odebrać w sklepie firmowym po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu pod adresem:
MGBSport
Joanna Burzyńska
Ul. Konarskiego 8
01-355 Warszawa
tel. 791 366 633

ZWROTY

Jeśli się rozmyślisz lub towar nie spełni Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny. Wystarczy odesłać towar wraz z odstąpieniem od umowy. Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z pełnym wyposażeniem i dodatkami. Zwrot dotyczy tylko osób fizycznych.

Ze względu na parametry przesyłki niektóre usługi wygodnych zwrotów mogą być niedostępne.

Zwracane towary odeślij na adres:

MGBSport
Joanna Burzyńska
Ul. Konarskiego 8
01-355 Warszawa
tel. 791 366 633

Do przesyłki prosimy dołączyć oryginał pisma (wzór pisma) informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

Zwrotu płatności dokonamy poprzez wykonanie przelewu na numer konta wskazany w formularzu odstąpienia od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów, nie później niż 7 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru.